Op weg naar een nieuwe uitdaging!! - De reis - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Saskia Kruter - WaarBenJij.nu Op weg naar een nieuwe uitdaging!! - De reis - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Saskia Kruter - WaarBenJij.nu

Op weg naar een nieuwe uitdaging!! - De reis

Door: SaskiaKruter

Blijf op de hoogte en volg Saskia

09 Oktober 2011 | Hongarije, Boedapest

Om maar bij het begin te beginnen... Vorige week zaterdag vroeg op en richting het vliegveld (Eindhoven). Zenuwachtig natuurlijk, hopen dat alles goed komt, zeker omdat er tijdens het boeken een paar obstakels waren :) Na het inchecken van de koffers en mezelf naar de beveiligingscontrole en daar VOOR HET EERST IN MIJN LEVEN gefouilleerd. hehe... Vond het best grappig, grondig begin van mijn reis.
De reis is verder allemaal goed gelopen, heerlijk slaapje gedaan in het vliegtuig (ik hou niet zo van vliegen) en toen ineens stond ik, ook voor het eerst in mijn leven, in Budapest!!!! Toen ik het vliegtuig uitstapte wel ff een minuutje genomen om te proberen het te beseffen.. maar ja... dat lukt natuurlijk niet echt. Mijn 2 (HUGE) koffers kwamen braaf binnen op de band en we waren blij elkaar weer te zien, een karretje was er alleen niet te vinden (maar het idee was goed hoor mam :P). Dus ik met in totaal 3 koffers (mijn trouwe rode handbagage-boy) klungelen om de aankomsthal te verlaten, (moet je voorstellen hoe dat eruit heeft gezien), maar met papa's overgeorven inventiviteit heb ik het gered!!! Uiteindelijk tot 2 uur op het vliegveld gezeten, Tamas was laat door treingebreken (de NS is hierin dus niet uitzonderlijk) en we besloten te wachten op Célia, een van mijn 2 huisgenoten. Heerlijk relax, op een terrasje in het zonnetje met een drankje erbij. (begint met een R......) We zijn naar een hostel gegaan, waar we nog tot woensdag 12 okt. blijven omdat het appartement nog in verbouwing is, en daarna was onze eerste lunch (heel cheesy) een cheeseburger bij de Burger King om de hoek :S. (Teveel uitdagingen op 1 dag is ook niet goed hé!! :P) Bij de BK zijn we door Tamas achtergelaten met onze eerste City-Quest: met zn tweetjes Vaida ophalen bij het andere vliegveld, (mijn andere huisgenoot). Budapest – team : 0-1!!!





  • 10 Oktober 2011 - 05:02

    Yolanda Dekkers:

    goed begin is het halve werk. Op naar de uitdaging. Leuk verhaal, to be conitnued

  • 10 Oktober 2011 - 06:25

    Tineke:

    Hoi Saskia je bent nu op de plaats van bestemming,en alles is goed gegaan zoals ik lees.Ga je verder volgen, veel succes met je werk,en ook op tijd wat feesten.
    xx

  • 10 Oktober 2011 - 07:41

    Marieke:

    Hey zusje, fijn dat je ons op de hoogte houdt. Geniet ervan :D

    xx van ons

  • 10 Oktober 2011 - 08:34

    Antoinette:

    nu de eerste stap is gezet ik blijf je volgen. veel succes xxx

  • 10 Oktober 2011 - 10:24

    Sanne Vervoort:

    Zet 'm op daar! Enjoy!

  • 10 Oktober 2011 - 13:26

    Mama:

    Een goed begin van 'n mooi jaar!!!!!

    liefs papa mama.

  • 11 Oktober 2011 - 07:03

    Martha:

    Hallo die Saskia.
    Fijn te horen dat de eerste indruk goed is dan is er al een grote stap gezet.Heel veel succes met je werk.
    Als ik er aan denk ga ik je volgen .
    Groetjes T.Martha.

  • 11 Oktober 2011 - 10:06

    Marcia & Mouloud:

    You did it!!

    Geniet ervan:)

    Liefs

  • 11 Oktober 2011 - 18:10

    Anneleen:

    Hé meis,
    Goed om te horen dat alles goed gegaan is. Op naar een geweldig jaar!
    Dikke knuffel en kus ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Boedapest

Vrijwilliger in Boedapest

Recente Reisverslagen:

01 September 2012

Countdown started......

22 Juni 2012

Thumbs up! en lief lachen!

10 Juni 2012

Plannen en verwachtingen??

01 Juni 2012

Budapest, hoofdstuk 3

27 April 2012

Hello again!!
Saskia

Actief sinds 07 Okt. 2011
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 65656

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2011 - 30 September 2012

Vrijwilliger in Boedapest

Landen bezocht: