Appartement!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Saskia Kruter - WaarBenJij.nu Appartement!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Saskia Kruter - WaarBenJij.nu

Appartement!!!!!!!!!!!

Door: SaskiaKruter

Blijf op de hoogte en volg Saskia

19 Oktober 2011 | Hongarije, Boedapest

(wo 9.00 uur)
Gisteravond om 7 uur zijn we eindelijk VERHUIST!!!! JEEEEEEEHHHHH!!! Het appartement is nog steeds niet helemaal af, maar goed genoeg om er nu in te wonen. De werkers zijn vandaag nog bezig (vanmorgen om 5 voor 8 stonden ze voor de deur :D :D) en als het goed is moet het vanavond klaar zijn… en dan hebben we een GEHEEL NIEUW appartement voor onszelf!!!! Het ruikt alleen nog een beetje naar verf enzo…… (Oh ja, en we hebben tot 31 okt geen internet….)
Ooooohhhhh, mijn spulletjes waren zo blij gisteravond toen ze eindelijk uit de koffers mochten. De boeken zongen van geluk en mijn kleren dansten in het rond!!!! En ik??? Muziek aan en meedoen!!! JEEEHHHHH. We gaan zometeen naar Egyesek office en dan met Krisztina de stad in om wat spullen te kopen en ze laat ons zien wat waar goedkoop is voor goeie (of ok) kwaliteit. Mijn kamer is nu nog een beetje leeg en kaal, dus ik hoop in de loop van deze weken nog wat spulletjes te kunnen verzamelen…. en gordijnen!!!!
Ik heb ook meteen wat foto’s gemaakt gisteren. De beschrijvingen bij de foto’s wijzen voor zich denk ik :P OH!!! BIG NEWS!!! Er zit ook een foto bij van mijn nieuwe vriendje!! :P ;) Wat zullen we het hier leuk gaan hebben samen!!! :D

Liefs,
Saskia

PS: voor degenen die het nog niet weten, op deze site is het mogelijk om je email adres achter te laten en dan krijg je een berichtje elke keer dat ik iets gepost heb.

xx


(wo 17.00 uur)
Nou, we zijn vanmorgen dus rondgeweest, aantal leuke winkeltjes gezien en eindelijk een markt gevonden. Wat een verschil zeg!!!!! Hier in de supermarkten zijn fruit en groenten meestal een beetje zielig, liggen zachtjes te snikken of hebben zo hard gehuild dat ze zijn uitgedroogd. Maar daar in die markt... Trots glanzende tomaten, frisse komkommers, hagelwitte champignons die zich met recht jumbo mogen noemen en nog veel meer. En de prijs??? Die is lager :D :D :D
Rond de middag hebben we een uitstap gemaakt naar de IKEA... met de metro richting de buitenwijken van de stad, dus dat duurt wel ff zou je denken. Het scheelt dat we op het eindstation eruit moesten, want daar aangekomen duurde het een paar minuten voordat er iemand in de metro stapte met een IKEA tas en wij realiseerder dat we eruit moesten.... Hmmmmmmm... foutje???
IKEA is altijd leuk natuurlijk en stiekem is het ook wel fijn een winkel te betreden die je kent. Jullie delen de ervaring, dus de route hoef ik niet te beschrijven.... de route verliep soepel totdat... (ja zeg het maar mam).... Saskia bij de keukenafdeling aankwam!! :) Célia en Vaida was ik al snel kwijt. Ik heb een kwartier staan studeren bij de pannen, een snijplank en bakjes gekocht en nog wat andere dingen. Wat kunnen spulletjes om je heen een mens toch blijmaken!!! (En ik maar denken dat ik op zich helemaal niet zo materialistisch ben.. :P ) Tot slot ook nog een klein vierkant tafeltje voor naast mijn bed en toen weer naar huis. Nu moet ik nog een leuk kleurig kleedje zien te versieren voor op het tafeltje (het tafeltje is zwart, 55x55, dus een felgekleurd whatever kleedje van ca. 60x60 zou perfect zijn!! Hint.... hint.... mam??? )

Ik moet er weer vandoor, want over een uur ofzo een afspraak ergens.... hmmmmm gaan we dat halen???

Tot snel!!!
Szia!

  • 20 Oktober 2011 - 07:07

    Marieke:

    Ooooh zusje, ik ben zoooo blij voor je!! :D Leuke foto's maar ehm... waar is dat vriendje? :p
    Love you, xx

  • 22 Oktober 2011 - 20:07

    Leonie:

    Ja Sas, waar is dat vriendje? Ik zie nergens iets knuffeligs...mens..of diertje?? Oh ik word nieuwsgierig ;-)

  • 22 Oktober 2011 - 20:13

    Leonie:

    Haha, ik ging te snel door de foto's en zag daardoor de beschrijvingen niet. Die mooie oven is je nieuwe vriendje? Heel veel plezier met hem, dat ie je maar vaak mag verwennen ;-) haha, gekke griet. doeiiiiiiiiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Boedapest

Vrijwilliger in Boedapest

Recente Reisverslagen:

01 September 2012

Countdown started......

22 Juni 2012

Thumbs up! en lief lachen!

10 Juni 2012

Plannen en verwachtingen??

01 Juni 2012

Budapest, hoofdstuk 3

27 April 2012

Hello again!!
Saskia

Actief sinds 07 Okt. 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 65639

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2011 - 30 September 2012

Vrijwilliger in Boedapest

Landen bezocht: